• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 14 dagen niet goed, geld terug
  • Snelle levering 2 tot 5 werkdagen

Garantie

Sooco biedt maximaal zes maanden garantie op online aankopen. Deze periode gaat in vanaf de datum van aankoop. De hoogte van jouw garantie is afhankelijk van het aantal maanden dat je jouw aankoop bezit en de klacht. Zodra de termijn van zes maanden is verstreken, is een garantie vanuit Sooco niet meer mogelijk. In sommige gevallen is dan de fabrieksgarantie nog wel van toepassing. Een klacht wordt in behandeling genomen wanneer foto’s van de klacht(en), een foto van het gehele paar schoenen en een foto van de onderkant van de schoen naar klantenservice@sooco.nl wordt gemaild. Sooco bepaalt of de garantie van toepassing is en stelt de hoogte van de korting, de wijze van de reparatie en / of verzending vast. Zodra de klacht is gegrond en je het te vervangen artikel retourneert, moet het zijn voorzien van een verpakking die transportschade voorkomt. Let op: je hebt het aankoopbewijs nodig om garantie op te vragen. 


Onderstaande punten vallen niet onder de garantie:
• Beschadigingen van buitenaf, die waarneembaar zijn op boven- en/of ondermateriaal;
• Beschadigingen van lakmaterialen, ritsen en overige applicaties;
• Als de schoen niet in originele staat verkeerd, door bijvoorbeeld reparaties van de schoenmaker;
• Inwerking van vocht en hitte van buitenaf;
• Klachten als gevolg van overmatige transpiratie en afgeven van kleur;
• Beschadigingen door verkeerd gebruik van onderhoudsmiddelen;
• Uitgedroogd (leer)materiaal (door geen gebruik onderhoudsmiddelen);
• (Stoffen) schoenen die in de wasmachine zijn gewassen.

Neem voor vragen contact op met de klantenservice via +31(0)545-251045 of klantenservice@sooco.nl.


Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Sooco