• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 30 dagen niet goed, geld terug
  • Voor 20:00 uur besteld, volgende werkdag in huis*

Je bestelling volgen

Gek idee he, je bestelt en betaalt iets online waar je eerst nog niks van terug ziet. Logisch dat jij graag wilt weten wat er met je pakketje gebeurt en waar in het bestelproces je nieuwe schoenen zich bevinden.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code heb je de mogelijkheid de status van jouw pakket te controleren op www.tracktrace.nl.
Hoe zie ik de actuele status van mijn bestelling?
Als je inlogt op jouw account, zie je bij “mijn bestellingen” de actuele status van jouw bestelling. Zodra de bestelling de status “voltooid” heeft, is deze overgedragen aan DHL.
Sooco doet uiteraard haar best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Artikelen die op voorraad liggen in ons centrale magazijn kunnen de volgende dag geleverd worden, als je voor 20:00 besteld. De andere artikelen hebben een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. 
Op de artikeldetailpagina kun je de specifieke levertijd zien per artikel. Selecteer jouw maat en de specifieke levertijd verschijnt onder de maat.

Nieuwsgierig naar de status van je bestelling?

Heb je na de aangegeven 5 werkdagen nog geen pakket of status e-mails van ons mogen ontvangen en ben je nieuwsgierig naar de status van je bestelling?

Neem dan contact op via e-mail: klantenservice@sooco.nl, vermeld in de e-mail a.u.b. je bestelnummer en klantnummer. Of stel je vraag via het contactformulier. Je vraag wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Sooco

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid.