< Klantenservice - Mijn Gegevens: Mijn account

Mijn account

Om een bestelling bij Sooco te plaatsen, heb je een persoonlijk account nodig. Hartstikke handig, want dan hoef je maar één keer je gegevens in te vullen. Daarnaast word je als eerst op de hoogte gesteld van acties en spaar je automatisch voor leuke kortingen. Een account bij Sooco is zo geregeld:

  • - Selecteer ‘nieuwe klant’;
  • - Vul je persoonlijke gegevens in;
  • - Klik op ‘verstuur’;
  • - Je wordt doorverwezen naar je persoonlijke pagina en ontvangt per e-mail een aanmeldingsbevestiging.

Veel winkelplezier!

Een Sooco-account

Deze gegevens vind je terug in jouw Sooco account:

  • - Je accountgegevens;
  • - Adresboek met standaard factuur- en afleveradres;
  • - Je bestellingen;
  • - Je verlanglijstje;
  • - Aanmelding voor de nieuwsbrief.

Inlogproblemen

Zul je net zien: heb je een account bij Sooco, kun jij je niet inloggen. Check eerst of je het juiste e-mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd. Als het vervolgens nog steeds niet lukt om in te loggen, neem dan even contact met ons op via klantenservice@sooco.nl of chat met één van onze medewerkers.

Wachtwoord vergeten

Je wachtwoord vergeten, het kan de beste overkomen. Gelukkig vraag je eenvoudig een nieuw wachtwoord aan:

  • - Klik op ‘inloggen’;
  • - Klik op ‘wachtwoord vergeten’;
  • - Vul je e-mailadres in;

En ontvang het nieuwe wachtwoord in jouw postvak (check eventueel je spam inbox).

My Shoppingbag
Je Shoppingbag is leeg.
€ 5,- korting op je bestelling

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang jouw € 5,- welkomstkorting!

Nee dank je, ik wil geen korting.

Om je de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk onze cookieverklaring. Als je gebruik maakt van onze site, gaan we ervan uit dat je akkoord bent.