< Klantenservice - Mijn Gegevens: Mijn gegevens wijzigen

Mijn gegevens

Je naam, adres of wachtwoord wijzigen

Een adres, naam en / of wachtwoord wijzigen is zo gepiept. Je gaat naar je persoonlijke pagina en past daar eenvoudig je gegevens aan.

Je e-mailadres wijzigen.

Wil je weten wanneer je pakket aankomt en op de hoogte blijven van alle nieuwtjes rond jouw bestelling? Dan is het slim om je e-mailadres te wijzigen als deze niet meer klopt. Ga naar je persoonlijke pagina en wijzig bij accountgegevens jouw e-mailadres.

Jouw gegevens kloppen niet, maar je hebt al wel een bestelling geplaatst. Wat nu?

Het kan gebeuren dat je dingen over het hoofd ziet tijdens het bestellen, zoals de juistheid van jouw persoonlijke gegevens. Als je er na het bestellen achter komt dat deze niet kloppen, neem dan direct (en vóór 18:00 uur) contact met ons per telefoon op +31 (0)53 – 428 01 38, per e-mail naar klantenservice@sooco.nl of per chat (rechts onderin). Wij passen je gegevens aan voordat de bestelling wordt overgedragen aan PostNL, zodat jij jouw bestelling gewoon thuis krijgt bezorgd. Het kan zijn dat de bestelling al is overgedragen aan PostNL. In dat geval kunnen we de gegevens helaas niet meer voor jou aanpassen.

My Shoppingbag
Je Shoppingbag is leeg.
€ 5,- korting op je bestelling

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang jouw € 5,- welkomstkorting!

Nee dank je, ik wil geen korting.

Om je de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Bekijk onze cookieverklaring. Als je gebruik maakt van onze site, gaan we ervan uit dat je akkoord bent.