• Gratis bezorgd vanaf €30,- in Nederland
  • Gratis retour binnen Nederland
  • Veilig online betalen
  • 14 dagen niet goed, geld terug
  • Snelle levering 2 tot 5 werkdagen
Filters
Producten
Sorteer op
Filters
Meer filters
Maat
Maat
Prijs
Prijs
Merk
Merk
Geslacht
Geslacht
Binnenvoering
Binnenvoering
Hakhoogte
Hakhoogte
Kleur
Kleur
Voetbed
Voetbed
Wissen ×
meiden enkellaarsjes
Replay
meiden enkellaarsjes € 79,99 voor € 48,00
jongens sneakers
Replay
jongens sneakers € 49,99 voor € 34,00
jongens sneakers
Replay
jongens sneakers € 49,99 voor € 39,00
meisjes sneakers
Replay
meisjes sneakers € 49,99 voor € 32,00
meisjes sneakers
Replay
meisjes sneakers € 49,99 voor € 34,00
meisjes sneakers
Replay
meisjes sneakers € 49,99 voor € 32,00
meisjes sneakers
Replay
meisjes sneakers € 49,99 voor € 32,00
meisjes sneakers
Replay
meisjes sneakers € 69,99 voor € 40,00
meiden sandalen
Replay
meiden sandalen € 44,99 voor € 28,00
meiden sandalen
Replay
meiden sandalen € 44,99 voor € 26,00
jongens sandalen
Replay
jongens sandalen € 49,99 voor € 39,00
meiden sneakers
Replay
meiden sneakers € 59,99 voor € 36,00
meiden sneakers
Replay
meiden sneakers € 59,99 voor € 40,00
meiden sneakers
Replay
meiden sneakers € 59,99 voor € 36,00
meiden sneakers
Replay
meiden sneakers € 74,99 voor € 48,00
meiden sneakers
Replay
meiden sneakers € 64,99 voor € 40,00
heren veterschoenen
Replay
heren veterschoenen € 129,99 voor € 72,00
dames espadrilles
Replay
dames espadrilles € 59,99 voor € 34,00
dames espadrilles
Replay
dames espadrilles € 59,99 voor € 39,00
dames espadrilles
Replay
dames espadrilles € 69,99 voor € 44,00

Alles over Replay schoenen en sneakers


Intro
Replay is een Italiaanse kledingmerk dat is opgericht in 1978 door Claudio Buziol. Het fashion merk richt zich op mannen, vrouwen en kinderen. Naast kleding, accessoires en ondermode verkopen zij trendy schoenen.

De geschiedenis van Replay
Claudio Buziol had het woord ‘Re-play’ vaak voorbij zien komen gedurende een voetbalwedstrijd op tv en vond dit goed passen bij zijn vintage stijl. De woorden ‘re-making’, ‘re-creating’ en ‘re-elaborating’ zijn de basis van het concept van Replay. Dit iconische merk heeft zich ontwikkeld met dit thema sinds haar debuut. Het beste halen uit het verleden en daar een eigentijdse twist aan geven.

Achter Replay zit het bedrijf Fashion Box S.P.A. uit Asolo (Italië), opgericht in 1981. 


Het hoofdkwartier in Asolo is de kern van het bedrijf waar onderzoek gedaan wordt en creativiteit tot uiting komt. Het hele productieproces wordt strikt gemonitord. Beginnend bij de schetsen van het prototype tot aan het eindproduct. Hier is ook het logistiek platform, waarbij artikelen van verschillende producties worden ontvangen, gecontroleerd, gesorteerd en verzonden.

De kernwaarden van het bedrijf zijn innovativiteit, het karakter van het Italiaans design en de uitzonderlijke kwaliteit van haar producten. Mede door haar kennis en ervaring, heeft het bedrijf het geschopt tot één van de grootste spelers in jeans en denim kleding.

Sinds de oprichting is Fashion Box zijn kernstrategie blijven ontwikkelen en heeft ze zich vast gehouden aan de visie van het product, uitbreiding naar nieuwe markten en het meer controleren van het distributienetwerk.


Tijdslijn: wat gebeurde er door de jaren heen bij Replay
Wat gebeurde er door de jaren heen bij Replay?
1978: Claudio Buziol registreert het merk Replay.
1981: Oprichting Fashion Box S.P.A.
1989: Heruitvinding van de double-ring denim jeans. Binnen twee jaar een productie van kleding van één miljoen.
1991: Uitbreiding van collectie en toevoeging van kinderkledinglijn Replay & Sons.
1996: Nieuw hoofdkwartier van 25.000 m2 in Asolo vlakbij Treviso.
2003: Oprichting nieuwe jeanslijn We Are Replay.
2009: Het bedrijf bezit over totaal 200 winkels, in mei opening on-line flagship store.
2010: Matteo and Massimo Sinigaglia van Equibox Holding S.P.A. bezitten 51% van Fashion Box S.P.A, introductie nieuw retail concept bij de flagship stores in Milaan en Parijs.
2013: Sponsoring FC Barcelona door vierjarig contract.
2014: Opening van The Stage, flagship store, in Milaan.



Het retail concept van Replay 


Het concept van Replay streeft ernaar om voorbij het klassieke idee van een winkel te gaan. Replay gebruikt emoties en het verlangen om iets te onderzoeken. Beleving is het startpunt van de organisatie.

De flagship store The Stage in Milaan heeft het retail concept een lat hoger gelegd. Geïnspireerd door de connectie van denim met films en de theaterwereld, is de winkel een dynamische filmset geworden met adembenemende achtergronden. Hierdoor krijgen bezoekers het gevoel dat zij spelen in een spectaculaire fantasy-film. Dit retail concept The Stage van Replay geeft een nieuwe definitie aan het concept van winkelbeleving.


De collecties van Replay
Onder de merken Replay en Replay&Sons maakt, promoot en verkoopt het bedrijf casual kleding, accessoires en schoenen voor mannen, vrouwen en kinderen. Om het merk meer onder aandacht te brengen werden er onder andere zonnebrillen en parfum verkocht door partners. Deze zijn nog steeds aanwezig binnen de collectie. De schoenencollectie van Replay is er uitgebreid: sneakers, sandalen, loafers, espadrilles, slippers, laarzen, noem maar op en Replay heeft het!

Het succes van Replay
Met een totale omzet van meer dan 400 miljoen is het bedrijf actief in meerdere delen van de wereld met 5000 sale outlets en 220 winkels. Beheerder dan Replay Fashion Box opereert in alle Europese markten, het Midden-Oosten, Azië, Amerika en in 50 landen van Afrika. Het innoverende en vintage design van Replay staat als een huis waarbij de authenticiteit van de producten wordt weergegeven in een uniek en origineel context.



‘Jeans are more than just a piece of clothing’
Filters

Replay

Replay is een Italiaans kledingmerk dat naast kleding ook stoere sneakers en trendy schoenen verkoopt. Replay werd in 1981 opgericht in Italië.Replay schoenen heeft een ontzettend goede reputatie opgebouwd door het gebruik eigentijdse designs, kwalitatief hoogstaande materialen en innovatieve technologieën tijdens het productieproces. Replay schoenen zijn er zowel voor dames, heren als kinderen. In onze webshop hebben we een grote diversiteit aan kleuren en modellen, voor iedere outfit is er een geschikte Replay schoen.

Replay schoenen najaarscollectie 2017 

Sooco biedt een ruime keuze in Replay schoenen en sneakers. Replay kinderschoenen hebben het grootste aandeel in de nieuwe collectie van Sooco. Daarnaast zijn er ook veel nieuwe modellen voor dames en heren. Replay schoenen spelen duidelijk in op de laatste schoenmode trends en kleuren. We zien bij de kinderschoenen van Replay veel leuke prints en opvallende details. De meisjes modellen hebben vaak glitters en metallic detail of opvallende strass steentjes. De kleuren beige, groen, zilver en blauw zien we veel voorbijkomen in de najaarscollectie van Replay. Ook wordt de neutralere kleuren als grijs, wit en zwart toegepast. De neutralere kleuren worden veelal toegepast op de herencollectie van Replay. Voor dames hebben we dit herfst- en winterseizoen allerlei leuke laarsjes met studs en franjes en veterschoenen.

Replay schoenen en sneakers online bestellen

Trendy Replay schoenen voor je kids of voor jezelf gevonden? Je bestelt ze bij Sooco gemakkelijk en snel online in onze webshop. Betalen doe je in een beveiligde omgeving. Bestel bij Sooco, dan worden je nieuwe Replay sneakers na 2-5 werkdagen (gratis bij besteding vanaf €30,-) thuisbezorgd. Is de maat niet goed of zijn ze toch anders dan je had verwacht? Je hebt bij ons 14 dagen zichttermijn. Je kan de schoenen gratis retourneren, waardoor je geen enkel risico loopt.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Sooco