Gioseppo

Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
44,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
44,99
Gioseppo
44,99
Selecteer een maat
Gioseppo
44,99
Gioseppo
44,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
49,99
Gioseppo
49,99
Selecteer een maat
Gioseppo
39,99
Gioseppo
39,99
Selecteer een maat
Gioseppo
44,99
Gioseppo
44,99
Selecteer een maat
Gioseppo
44,99
Selecteer een maat

Alles over Gioseppo sandalen en schoenen 

Intro 

Gioseppo is een Spaans schoenenmerk opgericht in 1991 waarvoor fashion niet alleen een belangrijke waarde is, maar ook een aangeboren eigenschap. Door haar Mediterraanse roots en het volgen van de laatste trends valt het merk erg op en is zij een groot succes. 
 


Het ontstaan van Gioseppo 

Na veel ervaring in de wereld van schoenen besloten José Navarro en zijn zoon José Miguel Navarro hun eigen schoenenmerk te creëren. Het designteam bevindt zich in het Business Park van Elche, zo’n 23 kilometer van Alicante. Het team verzamelt elk seizoen de laatste fashiontrends om deze om te toveren in schoenenontwerpen die ook nog passen bij de stijl van Gioseppo. 

De vier zonen van de Navarro Pertusa familie hebben op natuurlijke wijze hun ervaring en expertise toegevoegd op het gebied van marketing, design, verkoop en personeelsbeleid. Dankzij het harde werken van twee generaties is Gioseppo erin geslaagd om iets te creëren wat meer dan alleen fashion is. 

Het geheim van Gioseppo is dat er geen geheim is. Gioseppo gelooft in mensen en ontwikkelt en ontwerpt schoenen om te voldoen aan de behoeften van die mensen. 

De bedrijfsfilosofie en waarden worden weerspiegeld door hun nieuwe hoofdkantoor, een milieuvriendelijk gebouw die meer energie produceert dan het verbruikt. 


Stichting Esperanza Pertusa 
Gioseppo is gewijd aan het schoeisel dat zij produceert. Het is daarvoor essentieel om te weten hoe het is om ‘in andermans schoenen te staan’. De stichting die Gioseppo heeft opgericht in 2014 is meer dan een Corporate Social Responsibility programma omdat het zich focust op de betrokkenheid in je omgeving. 

Esperanza Pertusa heeft een duidelijke roeping van dienstbaarheid aan de samenleving, met name voor kwetsbare groepen. Met de stichting neemt Gioseppo deel aan Social Action for Development en Awareness projecten dat zich richt op armoede en sociale uitsluiting. 


De stijl en collectie van Gioseppo 
Voor meer dan 25 jaar zorgt Gioseppo voor elk detail, van het ontwerp tot de uiteindelijke productie, door het selecteren van de beste materialen, om unieke collecties met een eigen identiteit te creëren die zijn beïnvloed door de Mediterrane cultuur en geïnspireerd door het stadsleven. Gioseppo maakt onder andere sandalen, veterschoen en slippers voor dames, heren en kids. 

De schoenen zijn veelzijdig en doordat Gioseppo er naar streeft om zich aan te passen aan de laatste trends loop je er altijd modieus bij. Modieuze schoenen die je op elk moment van de dag kunt dragen door stijlvolle ontwerpen in combinatie met moderne technieken en hoge kwaliteit. 

De collecties zijn speciaal gemaakt. Het motto ‘Have a nice day’, vat dan ook de filosofie samen van Gioseppo. Een merk dat toegewijd is aan het bouwen van een hechte relatie met de samenleving, het bevorderen van een gezonde levensstijl voor hedendaagse mensen en het helpen ontwikkelen van een duurzaam milieu. 


Het succes van Gioseppo 
Vandaag de dag is het merk Gioseppo een internationaal bedrijf dat in 80 landen te vinden is en meer dan 10.000 verkooppunten heeft in de hele wereld. Het bedrijf produceert meer dan 3 miljoen paar schoenen per jaar. 

"Keep calm en love new shoes"